DETALJER FRÅN MODEMAN


Tjingeling!
Ibland önskar jag att något som "nu är det dags att vila kroppen" inte existerade. För då hade jag varit på en morgonpromenad i morse men även taggat inför tre träningspass ikväll. Men nej ibland säger min kära kropp ifrån "semra nu är det dags för en vila, du orkar inte" och då kan man inte göra annat än lyssna och låta kroppen genomgå sin renovering.

Idag vill jag börja med att ge er en sneak peek från Daniels blogg. Hamnade av en slump på bloggen hans och hittade en massa fint. Varsågod här har ni lite höstinspiration killar, för jag vet att ni finns där framför skärmarna nånstans! 

Nu ska jag koka lite te som ska innehålla en massa honung och några citronklyftor, mums! Sen ska jag bara krypa ned i soffan med en mysig bok, vila kroppen för det behövs verkligen.

Nätet översvämmas av en massa fint nu under modeveckorna och festen har börjat i Milano. Håll utkik för idag ska jag fylla bloggen med mycket mode.



Kommentarer
Postat av: SABINA JUHLIN

ja men visst är den fin :D hoppas du hittar den :P

snyggt killmode!

2010-09-23 @ 11:08:37
URL: http://saaabinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0