HON ÄR MITT ALLT



Som jag berättade i tidigare inlägget har jag varit så ledig idag, så ledig som man bara kan bli (SUPER SKÖNT). Jag klev upp tidigt, tog en promenad och sedan spenderade jag morgonen med en massa modetidningar och kaffe. När min fina lilla syster Ajla kom hem från skolan åkte vi in till Gävle, tog en skön promenad i boulognerskogen, shoppade lite och avslutade dagen med lunch på JAVA. Riktigt mysigt. Nu är jag hemkommen efter en lång promenad/joggingrunda och jag läste precis ett mail i min inkorg som har gjort hela min dag fulländad. Jag är så förbaskad nöjd över mig själv just nu. Tyvärr kan jag inte tala om vad det är, men det är väldigt stort. Självklart kommer ni få ta del av det inom en snar framtid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0