IDA SJÖSTEDT


Jag snubblade in på FICO igår och hittade min dröm till ett drömpris som jag längtat efter hela sommaren gått och muttrat över att den varit lite för dyr. Då jag igår provade den och mannen (expiditen) som jobbade tyckte den var super snygg, Ida Sjöstedts egna lilla tolkning av en chanel sa han till mig. Jag kunde inget annat än nicka och hålla med. Büsra tyckte verkligen jag skulle ha den. Jag hade inte ens behövts övertalas för jag hade redan bestämt mig att jag skulle bli ägaren till denna obeskrivligt fina sak. Men när jag tittar i min väska kommer jag på att jag inte har med mig kontokortet. Jag kände hur drömmen försvann utan att jag kunde göra något åt det, kände mig bortkommen helt plötsligt och väldigt generad. Det visade sig att expiditen kunde göra mig en tjänst, ett litet undantag. Den här skapelsen från Ida Sjöstedt var min dröm och den drömmen skulle bli verklig. Drömmen som jag längtat efter hela sommaren blev min idag.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis! :-) Jättefin är den!

2010-09-02 @ 14:29:19
URL: http://modenessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0