STREET KING: TOMMY TON


Hej på er! Här får ni lite inspiration från New Yorks gator. Åh kan ni tänka er att det är upp mot 27 grader där borta vilket lyx för alla modebloggarna som åkt dit från Skandinavien

Jag gillar verkligen det där orangeröda läppstiftet.
Skorna är galet snygga,
Jeans jacka/skjorta och skinnkjol är bland den snyggaste kombinationen man kan göra. Den vippiga skinnkjolen återkommer hela tiden. Sist jag såg den var bl a på Signe.
Stötte även på snygga Caroline bland Tommy Ton's fantastiska snaps off-catwalk scene på style.com

Nu ska jag baka scones och göra en soppa kanske även en paj fullproppad med massor av olika bärsorter. Lägger in en dagens lite senare.



Kommentarer
Postat av: Christoffer Angelin

Med mig är allt bra, gjort nåt roligt idag? :)

2010-09-13 @ 19:57:02
URL: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0