GOLDWELL - upprätthåller näringen i mitt hår.



NI ÄR MÅNGA SOM UNDERAR VAD JAG ANVÄNDER FÖR HÅRPRODUKTER. GOLDWELL ÄR SVARET.

dualsenses Green Pure Repair Shampoo,  Real Moisture balsam och Pure Repair inpackning. Jag tvättar håret två max tre gånger i veckan. Att tvätta håret för ofta är bland det värsta man kan utsätta håret för just för att de naturliga fetterna som hårbotten producerar hjälper till att stärka och vårda håret. När du schamponera dig tar du bort detta naturliga skydd. Därför ska du försöka att avvänj ditt hår från att behöva tvättas ofta genom att bestämma dig att bara göra det två gånger per vecka. Självklar kommer du få gå omkring med fettigt hår en eller två dagar i veckan till en början men sedan kommer hårbotten ha vant sig och då producera mindre fett per dag.

Jag har den turen att mitt hår aldrig blir varken fettigt eller elektiskt. Därför är det viktigt för mig att använda bra hårprodukten för att håret skll forstätta hålla standarden. När jag använder mig av produkterna som jag nämde ovan känner jag hur mjukt och friskt håret känns. Det är en naturlig rengöring som vårdar och reparerar håret. Passar mig helt perfekt för att upprätthålla näringen i mitt hår.

Schampot innehåller 100% ekologiskt noniextrakt och rik sheamjölk utvunnen ur sheasmör.
Balsamen är berikad med 100% ekologisk Vloe Vera och vitt te.
Inpackning rymmer 200 ml 100% ekologiskt noniextrakt och rik sheamjölk utvunnen ur sheasmör.

Goldwell RESOFT & COLOR LIVE
är ett serum som återuppbygger håret och lugnar hår som är kemiskt behandlat. Gör håret blankt och innehåller UV-skydd.
Goldwell CRYSTAL TURN framhäver mina lockar ännu mer men ger även en flexibel finish och förhöjd glans. Skyddar färgen och ger 24timmars fuktskydd.

Efter duschen applicerar jag serumet i handdukstorkat hår och direkt därefter även crystal turn som är en kräm-vax som skyddar håret och framhäver mina lockar ännu mer. Det ultimata är att låta håret självtorka helt, låt bli att röra håret. Låt lockarna torka ifred.

Klicka på någon av bilderna för att komma till goldwell där kan du hitta massor med produkter som just passar ditt år.


Jag ska tipsa er om vad jag använder för hårprodukter när jag fönar och plattar håret också. Men det kommer imorgon.



Kommentarer
Postat av: Emma

Tack. Jag har letat runt efter bra produkter för mina bångstyriga lockar. Det där med att de tillför glans lät ju jättebra. Produkten jag använder nu lämnar mitt hår visserligen både frissfritt och jämnlockigt, men totalt matt. Gillar din stil, var har du köpt slokhatten i ett senare inlägg? Har letat efter en vettig slokhatt sen 2007.

2011-01-21 @ 00:02:48
URL: http://superglueontheroof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0