Min egna design är fortfarande modern




Ja det var början på maj 2007 som balen för människorna födda 1988 stod i fokus. Jag kommer ihåg att jag var jättenervös över vad folk skulle tycka om min klänning, hur den skulle framstå bland alla andra hederliga tubklänningarna. Precis så tror jag nog de flesta tyckte och kände som drog sig lite grann från mängden när det kommer till design av klänning. Det var hur som helst riktigt kul och jag är riktigt glad över att jag vågade följa mitt egna mönster när det gäller formgivningen. Det såg ut som att jag kommit från en Oscarsgala kunde man höra lite från alla håll och kanter. Varje år därefter har tjejer ivriga och nervösa frågat mig om min balklänning och tyckt att den var så otroligt fin. Detta år ska utgående elever ha vinterbal (tänk vad spännande) och min klänning är fortfarande tilldragande.

KÄNNER MIG BRA NÖJD FAKTISKT

Ne nu ska jag röra på mig sen väntar plugg. Vi är lediga från skolan imorron men jag jobbar därför måste en hel del göras klart ikväll. Lite senare tänker jag lägga upp bilder från balen som hölls för 90:orna, vilken klänning jag tycker var den vackraste och bäst stylade tös utan tvekan. later



Kommentarer
Postat av: nicole

fan va snygg den var...

2009-10-07 @ 18:07:38
URL: http://satellitess.blogg.se/
Postat av: Anonym

det roliga är att du inte alls var först.. året innan dig hade nån den typen av klänning på sig! men din klänning var fin!

2009-10-17 @ 15:41:55
Postat av: Semra

hehe okej! FÖRST MED VADÅ?? JAG KOMMER TYVÄRR INTE IHÅG HUR KLÄNNINGARNA SÅG UT ÅRET INNAN JAG GICK, VAR NOG INTE SÅ OBSERVANT DÅ! Tycker bara att man året efter balen 07 kunde sen en drastisk förändring på design av klänningarna, var bara det;) a tack, jag älskar min klänning:):)

2009-10-17 @ 17:41:12
URL: http://semradedic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0