ona zna


Jag sitter nu och är ganska trött och lyssnar på skön musik och pratar med min göteborgare.
Imorgon ska ja försöka ta mig upp tidigt för en jogging i Trebo efter det måste jag skjutsa Ajla till gävle eller det kanske var valbo? Aja, men fotbollsmatch handlar det om eftersom pappa är bortrest så vi får klara oss på egen hand i 48 timmar här framöver, men det ska ju inte vara några problems. Efter fotbollen väntar några göromål in the city för att på kvällen kunna umgås och festa till det med bästa.

Ps. jag lovar att ta kort på alla verksamheter imorgon, har varit extremt dålig med kortknäppningen, förlåt! Men det är bra att ni påminner mig och ligger i. Nu ska jag prata klart med min underbaraste göteborgare och efter det sussa.
sov gott alla


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0