Live For Today...Plan For Tomorrow...Party Tonight!!?


Ikväll ska jag egentligen befinna mig i Stockholm på minoutfits stora sommarfest. Men tyvärr kan man ju inte vända upp och ned på hela sin vardag bara för att man vill gå på en fest som man är bjuden till även om jag nu trots allt skulle vilja det och min hjärna på något sätt skriker ”klart du hinner till Stockholm efter träningen” så funkar det inte riktigt i praktiken. Jag har i alla fall varit och fikat på marangoni med mina vänner och ikväll blir det en vända in till gävle för att sitta och bara mysa på brända bocken. Men först nu måste jag byta om för att ta tag i ett vattengympapass på badhuset. Ha en fin kväll alla så kanske vi ses!



Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var också jättesugen att åka dit, men svårt när man bor en bit bort och har ett liv att ta hand om här med... Nästa gång kanske :)

Har du några roliga planer för imorgon? Kram!

2010-04-30 @ 02:34:45
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0