OCH SÅ VAR DET MÅNDAG IGEN


De här två bilderna får stå för dagens inspiration.

Jag har mest vistats framför böckerna under morgonen men nu surfar jag runt lite och har hittat en massa fint som jag vill ha och en massa annat som jag vill ta del av. Jag skulle vilja se Tom Fords mästerverk "A single man" som jag helt och hållet har missat av någon konstig anledning. Jag vill även äga "the september issue" måste se till att köpa den inom en snar framtid. För nån dag sedan fick jag ett sms där det stod att jag var bjuden till förhandsvisningen om Pippa Lees hemliga liv, den äger visst rum i de stora städerna så det blir väl inget (suck). Nu blev det  en hel del film snack men så blir det ibland.
Hörs senare tjing!



Kommentarer
Postat av: Sanna

gillar verkligen jackan där till vänster! lovely!

2010-04-26 @ 21:18:21
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0