TÄVLING: VINN 3 VALFRIA PRODUKTER FRÅN GOLDWELL


Det här är mitt första tidsinställda inlägg. Just nu sitter jag säkert på nått fik eller springer runt på stan med snygga Sania Calus och shoppar. Under tiden jag är borta i storstaden tänkte jag köra en TÄVLING.

Nu gör vi såhär. - Gå in på goldwells hemsida genom att klicka på bilden ovan och välj ut tre valfria passande produkter. Skriv vilka tre produkter du önskar dig i ett inlägg och varför (glöm inte att skriva din mail så att jag kan kontakta dig om du vunnit, självklart kan du vara anonym). Dom tre bäst motiveringarna vinner.

Tävlingen avslutas på fredag.

Dualsenses FOR MEN
Jag lät en killkompis få prova herr produkterna för någon månad sedan och han älskar dom, kan inte slita sig från dom. Han kände en markant förändring då håret fick som nytt liv igen och kändes fylligare. Dualsenses FOR MEN doftar otroligt maskulint då produkterna innehåller en kombination av klassiska herrparfymer.

StyleSign
Själv använder jag StyleSign för lockigt hår när jag staylar håret. För att min frisyr sedan ska hålla sig en hel dag och kväll sprayar jag håret med Big Finish Volume Hairspray och jag är så förbaskat, obeskrivligt nöjd. Dessa produkter framhäver mina lockar och ger mitt hår ett lyft, en frisyr på ett lätt sätt. Lockarna blir spänstiga, kontrollerade och får mer liv. Gå in och läs om dessa olika StyleSign och hitta dina alldeles egna produkter. Upplev stylingkvaliet när den är som bäst – och skapa din perfekta frisyr helt enklet. 
Varje gång!


TÄVLINGEN AVSLUTAD
VINNARE: JOHANNA, ANNIKA OCH FREDRIK



Kommentarer
Postat av: Filmskribenten

Hej, titta gärna in på min blogg :) www.filmskribenten.blogg.se om du gillar den så följ gärna den, lägger upp nya filmer varje dag :)

2010-12-06 @ 16:45:36
URL: http://filmskribenten.blogg.se/
Postat av: busra

Jag vill också tävla! :)



*Twist Around - Curl Styling Lotion

- För att jag har väldigt lockigt hår och plattar det för det mesta för att lockarna inte ser lika bra ut hela dagen ut. Kanske förstår håret mindre med denna produkt?



*pH6,8 toning

Jag tonade håret svart ett tag och den höll inte länge alls och det kändes värdelöst. Denna produkt kanske håller längre? Känns bra med små förändringar ibland.



*Kerasilk Ultra Rich Care Treatment

Har otroligt torrt hår av plattandet som sker varje dag!



2010-12-06 @ 17:26:55
Postat av: Indira

Hej Semra!

Jag skulle bli jätteglad om jag vann dessa tre produkter till min man Beko, för han har bytt frysir och jag tycker att han borde få prova produkter från goldwll. jag hoppas att du ser min kärlek till detta och låter mig vinna:)



Mellogoo - Modeling Paste

Composer - Wet Look Gel

Superego - Structure Styling Cream



kram

2010-12-06 @ 21:05:25
Postat av: Johanna - MyShoebox.se ♥ Gravid v31 ♥

Jag är gärna med och tävlar :)

Jag har ingen bättre motivering än att jag verkligen gillar Goldwells produkter och de jag har börjar ta slut! En påfyllning av förrådet skulle vara bra :)



* Twist Around http://www.goldwell.se/4/vara-produkter/produktserier/stylesign/curl/twist-around.html

Använder det varje gång jag ska locka håret, oslagbart!

* Kerasilk Rich Care Schampoo http://www.goldwell.se/4/vara-produkter/produktserier/kerasilk/kerasilk-rich-care/rich-care-shampoo.html

* Kerasilk Rich Care Treatment http://www.goldwell.se/4/vara-produkter/produktserier/kerasilk/kerasilk-rich-care/rich-care-treatment.html

Båda produkterna är guld under vintern :)

2010-12-06 @ 22:19:11
URL: http://myshoebox.se
Postat av: Alexandra

Hejsam Semra! :) Jag är med och tävlar och skulle vilja ha dessa tre produkter om jag har turen på min sida;



Dualsenses hair & body shampoo

- Min pojkvän duschar jämt håret med vanlig duschcream för att han inte "orkar tjaffsa med massa olika produkter", så denna produkt vore guld värt att ställa i duschen så hans hår får smaka på schampo.



colorglow IQ Full Blonde — Leave-in-Treatment

- mitt hår är myckt blekt och detta leave in schampo sägs vara bra och ge håret glans och lyster som mitt blekta hår saknar.



Hot Form - Heat Styling Lotion

- Jag har precis klippt av mig cirka 30 cm av mitt hår till en page pga av att det var slitet, och vill hjälpa det att växa ut utan att det skadas när jag plattar och fönar det.



Tack på förhand

KRAM

2010-12-07 @ 15:00:42
URL: http://alexandraekstrand.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej Semra!:)

Jag vill vara med och tävla!



Som fattig student har man inte ofta råd att unna sig så bra produkter som dessa från Goldwell! Några nya produkter i badrumsskåpet skulle vara helt kanon nu när de tidigare börjar ta slut! Jag har lockigt hår som ofta blir väldigt torrt och risigt på vintrarna - dessa produkter skulle göra susen!:



Top Whip - Strong Volume Mousse

Big Finish - Volume Hairspray

Curl Love - Curl Cream



Kramkram! Ha det bra!:)

2010-12-07 @ 16:41:50
Postat av: Rebecka

- Colorance Color Styling Mousse

mest bara för att jag har varit så nyfiken på att testa detta så länge.

- dualsenses For Men, Power Gel

min bror är så kräsen när det kommer till hår-gele, så därför vore denna den ultimata julklappen till honom.

- colorglow IQ Full Blonde — Leave-in-Treatment

är det något jag måste bli bättre på så är det att ta hand om mitt hår. jag gillar att färga och exprimentera men det slutar alltid med blondt hår och kluvna toppar. detta vore guld för mitt hår.

2010-12-09 @ 03:29:09
URL: http://byrebeckaw.blogspot.com
Postat av: Anette

Hejsan! Jag skulle vilja vinna tre stycken produkter som är tillför volym, jag har väldigt tunt hår med tunna hårstrån och skulle vilja kombinera mitt volymschampo som jag använder med någon bra produkt för ännu bättre volym, mina porösa toppar behöver också lite vård, jag tror att de tre produkterna nedanför vore till stor hjälp.



Double Boost - Root Lift Spray

Melting Diamonds - Shine Drops

InnerEffect RePower - Instant Conditioner

2010-12-09 @ 20:43:33
Postat av: Fredrik

Hallå där! Jag har glömt att stänga locket på alla mina vaxburkar som därför torkat ut, så nu hoppas jag att jag kan få vinna några nya saker att fixa håret med. Det blir aldrig av att jag köper några nya vaxburkar, så min flickvän bad mig tävla här. Jag lovar att jag ska ta bättre hand om dem :P Skulle vilja ha: Roughman - Matte Cream Paste, dualsenses hair & body shampoo och Hot Form - Heat Styling Lotion.



Tack :)

2010-12-09 @ 21:00:11
Postat av: elin

Hej Semra!

Vill bara börja och säga att jag älskar dig blogg! Du är en sån positiv och kreativ person, fler borde vara med som dig och ta livet med glädje och fashion så klart!



Jag vill så klart vara med och tävla!



Mitt hår har jätte problem att hållla lockar och volym. Vad jag än har provat så blir mitt hår platt, platt, platt ganska snabbt.

Jag skulle verkligen vilja permanenta lite lockar i mitt hår då det alltid varit rakt, men alla frisörer jag går till säger att jag har får tjockt hår. Detta gör mig ledsen för jag älskar volym och lockar, stort och glansigt hår.

Jag brukar kunna fixa rätt fina frisyrer men jag har inge vidare produkter som "hjälper" mig och mitt hår.



Så det jag skulle behöva är produkter som hjälper mitt hår att hålla volym, lockar och ger mig glans. Jag tror kanske dom här skulle passa då? (Om du vet någon produkt som kanske skulle vara bättre än dom jag valt får du gärna skriva det då jag inte är så van med så här fina hårvårdsprodukter)



*Double Boost - Root Lift Spray (För mer volym)

*Twist Around - Curl Styling Lotion (För lockarna)

*Diamond Gloss - Shine Spra (Mera glans)



Detta skulle vara den bästa julklappen till mig och mitt hår! Kanske får det snyggaste håret på nyår? Hoppas! Hoppas!



God Jul Semra!

2010-12-10 @ 23:21:27
Postat av: Tilde

Heej! :) Jag undrar om du skulle vilja berätta för mig hur man gör tidsinställda inlägg? JAg bloggar också på blogg.se men jag har aldrig förstått hur man gör. :)

2010-12-11 @ 08:56:42
URL: http://paulinatilde.blogg.se/
Postat av: ???

?

2010-12-13 @ 18:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0