ETT NYTT ÅR OM SEXTON TIMMAR


God morgon! Jag försöker plocka fram några klänningar åt finaste Stina som ska komma förbi och ta sig en titt om någon timme. Det kan vara svårt med nyårsklänningar ibland att verkligen hitta den perfekta. Det måste verkligen klicka. Själv köpte jag mig min nyårsklänning när jag var i Sthlm sist den kommer från weekday och är helt perfekt. Transparent, lite längre på enda sidan och sen så glittrar och glimmar den lite grann.

Jag ser verkligen fram emot kvällen med tjejerna och grabbarna. Kvällens sällskap ska iväg och åka skridskor på Jernvallen nu på förmiddagen, själv kunde jag inte hitta mig ett par. Eller ska jag vara ärlig fick jag reda på det igår, vilket leder till att jag inte orkar stress-ringa till en massa folk och panikfråga efter ett par skridskor. SKITTRÅKIGT och dessutom känner jag mig SKITTRÅKIG, skulle ju vara så kul att prova på. Det var ett tag sedan sist.

Hur som helst, nu ska jag rota fram några klänningar till.

GOTT NYTT ÅR PÅ ER!



Kommentarer
Postat av: Helena

SV: Ja H&M har mycket fint till våren!



Fin inspiration ovan :)

2010-12-31 @ 11:04:26
URL: http://helenaengstrom.blogg.se/
Postat av: Sheila

Underbara klänningar! Har kommit tillbaka från min Mexicoresa och när jag kikade in på din blogg igen, var det så kul att läsa och se dina fiina bilder på bloggen!



Hoppas du får en fin dag & att Stina hittar en klänning :)



Kram

2010-12-31 @ 12:22:25
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: jenny

GOTT NYTT ÅR!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0