I DAG HAR JAG

Amina ringde tidigt till mig imorse nästan väckte mig, men det var en annan som hann före. Ville att jag skulle ta mig in till stan så vi kunde luncha. Hade lite bestyr på stan så WHY NOT!? Drog till library först och lånade en bok innan jag mötte upp tvillingarna. Vi lunchade på Aldos, världens godaste kräftstjärtsallad. Njöt för varje tugga, så den rekommenderar jag fullt ut. Sen hem la mig i soffan med boken och Marabou apelsinkrokant och har läst sen dess! FAN, FAN missade one tree hill men det är smällar man får ta ibland. Nu ska jag nog kika lite tv och dricka en massa vatten innan träningen, har träningsvärk i armarna men pushen ska väl gå an ändå!

Cao srce   


Ps. Elin kan hon också (you are getting there)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0