blod är lite för effektfull när det kommer i stora mängder



Efter en jobbig 12 timmars helg ville jag bara komma hem och lägga mig i soffan fortsätta där jag slutade på (DVD-skolådan sex and the city) och bara njuta av ensamheten. Vilket jag även gjorde i ca.20 minuter varav 5 minuter "GLO skolådan"

För en viss syster Ajla kommer hem från fotbollsmatchen med gråten i halsen och skriker -AJ MITT KNÄ, AJ MITT KNÄ... (KNÄT VAR SVULLET SOM EN VATTENMELON)


Jag har spenderat några jävligt, tråkiga, långa timmar på sjukhuset vilket inte är mitt bästa ställe att vistas på. Jag fick skåda doktorn ta ut 70ml blodgegga ur Ajlas knä och en massa annat illamående framkallande som har med knäskador att göra. Tjejens korsband är troligen av, men kanske inte om hon hade tur. OCH är det AV kan hon säga adjö till träningen, i ungefär 1 år. Doktorerna vet liksom inte vad för fel det är...
-hon ska få komma tillbaka hit om 2veckor, ät de här tabletterna och vila. HEJ DÅ....



Tänkte säga hejdå jag med, sjukt trött måste slafa


Kommentarer
Postat av: ilda

ajj stackarm,

du får hälsa henne så gott ifrån mig <3

2008-09-01 @ 22:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0