ÖVERVÄGER NÄSTAN TILL LUGG ALLTSÅ

Sitter och dricker te i massor, är så oerhört isbelagd så jag nästan inte vet vart jag ska ta vägen. Idag har jag hunnit med en hel del faktiskt, var uppe 08.00 imorse tog en morgonpromenad EN BESVÄRLIGT LÅNG EN, men det var skönt när jag väl var hemma. Sen kom systrarna LUUKE och hämtade upp mig för att köra vidare mot Jernvallen och se SIF "GUBBARNA" spela... ... allvarligt kan ni sluta kalla de för gubbar, satt på läktaren med tjejerna och irriterade oss över det, haha! SLUTA MED DET DÄR GENAST!

I ALLA FALL en jäkligt LAM MATCH fick vi se, men de lyckades styra in 1-0 vilket även blev slutresultatet...

Därefter fick jag skjutsa in någon till Gävle, som jag kommer att utnyttja så himla mkt när DEN fått körkort... OCH egentligen var jag så otroligt kissnödig så jag skulle ha följt med DIG in och lånat toan snabbt. "Men är man blyg så är man" Så istället fick jag köra RALLY tillbaka till Sandviken, men vek av in till Valbo för urinblåsan grejade inte längre. Där jag självklart stannade till på några affärer och hittade typ världens finaste kjol som jag MÅSTE HA, väntar bara på lönen för nu är inte inkomsten tillräckligt stor för att kunna investera en sådan skönhet. CONVERSE skorna var inte alls bra som jag hade beställt. Så jag tvungen att skicka tillbaka de... men om en si så där 3 veckor tror jag, kan ni se mig strosa omkring med ett par.


Här finner ni fina Pixie Geldof och i hennes kläder/stil skulle jag kunna bo varje helg och Daysi Lowe's lugg är ju att döda för. JAG VILL OCKSÅ HA, men sen så har jag lockigt hår och det känns som att jag skulle se ut som ett PRUTT om jag klippte lugg. Men det är så fruktansvärt fint med lugg när man har långt hår och jag har faktiskt tröttnat på min mittbena, vilket även det är snyggt när man har långt hår. Aja nu får ni väl hålla utkik, jag kanske svischar förbi med en lugg någon dag.
image342


image343
image344


Kommentarer
Postat av: Najl

Kan betta att det är samma kjol som jag vill ha, haha! Den från gina, då är du dödens ;)

2008-03-24 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0