DET HÄR ÄR TORS DAG

Ja då har man jobbat på Sandvik i en vecka imorgon, känns helt bra faktiskt...

Gick mycket bra idag på jobbet dessutom, stängernas yta blev så där fantastiskt fin, överdrivet glänsande dessutom, jag ville nästan slicka på de, men då skulle jag ju ha bränt tungan, men i alla fall. Man blir så glad och lycklig när maskinen svarvat klart och man ser en glänsande ända på stången, och alla enheterna är helt perfekta. Man vill bara hoppa av lycka, TYP!


Nu nu är jag trött och bara pladdrar en massa onödigt, imorgon ska jag till jobbet, SANDVIK (tamrock) tidigare, kl.12.00 ska jag vara där för att städa sa Niklas till mig, OKEJ sa jag då. Det är faktiskt skönt när man har någon som man känner sådär bra, jobbandes vid samma maskiner, ja imorgon är det som sagt städning i 2 timmar därefter ska det arbetas fram till kl:20.00


Ha en underbar dag imorgon gott folk, jag ska försöka ta mig upp tidigt och fixa lite grejer på stan imorgon...

EN SÖT PINGLA FYLLER 19 år imorgon... eller ja om 10 min..

men jag avslöjar det imorgon mina damer och herrar

nu ska jag SOVA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0