På Karibien för en dag med underbart sällskap


Idag bättrade vi på brännan hos Frida Luuke och det var så jävla roligt. Shit vad kul vi hade det. Dock mådde inte jag så prima mitt immunförsvar är helt fucked up, sen när man får ont i magen på det blir det bara skit, men jag försökte göra det bästa av situationen. Drog i mig Ipren 400mg 2st, och blev lite bättre..


Efter att ha legat och stekt i 3 timmar med tjejerna var det en viss pingla som blev rastlös och tvingade oss till salladsbordet på ica, det blev sallad made by our own flavor för alla. Sen även återigen 2 timmars solning för att kunna avsluta dagen med att bli andfådd på studsmattan för att ha en anledning till att käka ännu mer, denna gången öste vi i oss frukt i olika färgtoner som tyvärr ledde till fruktKRIG, eller tyvärr ska jag väl inte säga, fruktKRIGET var mycket trevligt, RIKTIGT MYSIGT...


Ikväll skulle vi alla ha suttit på Kharma och avslutat den trevliga dagen där, men som sagt min mage lever sitt egna lilla liv idag så jag bestämde mig för att lyssna lite till dens ord och inte fylla kroppen med någon "otrevlig vätska" ikväll, jag som ville inviga min dress code men det får bli en annan gång, på onsdag kanske.

ajaaa men i alla fall, jag blev hemma med tekoppen i handen och blängde tv, sydde även en kjol gjorde jag.


Kjol - ginatricot

T-shirt - MQ    

Skor - gladiator, topshop
image461 image462

image468
Kommer även bilder från dagens underbara Karibien snart OCH DET VILL NI INTE MISSA, jag lovar


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå skor? jag ser inga skor..

2008-05-11 @ 00:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0