wake Up round 1 o'clock

image513
image514

Klänning - Lindex

Sko - vagabond

Jeansjacka - wrangler

Pilotisar - prestige


Affärerna i Gävle föreslog mig ett par flätade snyggingar i svart och en skjorta i vitt, jag nappade.
Hela dagen/kvällen tillbringades i Gävle vilket var strålande, my ooh my.


Tvillingarna kommer hem imorgon, vill höra allt om deras lilla tripp och jag hoppas de bringar min tippade vinnare till doft moschino love.
Ja ni, annars jobbar jag natt denna vecka, hur skönt som helst och kommer definitivt att tillbringa dagarna i parken med tjejerna.


vi ses pal


Kommentarer
Postat av: Maria

hej! jag skulle vilja veta viken hårfärg du använder, jag har nämligen färgat liknande men nu är utväxten börjar komma vill jag färga och din är lite mörkare än min så kan vara snäll och tala om? vad den heter, och nr och så :)snarast innan min student please. tusen tack

2008-05-25 @ 14:22:42
Postat av: Am

Vad söt jeansjacka!

2008-05-25 @ 18:49:55
URL: http://fouriam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0