I'm jealous of that dress and them heals that carry your feet


VÅGA FÄRG, den här klänningen och healsen skulle vara perfekta till för att pigga upp höstmörkret...
Därför skulle inte Beyond Retro sitta fel, där finns en massa godis att fynda...

Ne nu ska jag försöka sova, eller kanske se ett avsnitt av SATC, imorgon måste jag opp tidigt, för att hinna träna lite innan jag ska till jobbet och rulla några stänger..

-Vem gillar du bäst Semra, Aidan eller Big, frågade en härlig, härlig filur mig när jag var på kryssningen...
Jag svarar -Den frågan finner inga svar, jag har analyserat för mycket över de där 2
Filuren svarar -Aidan utan tvekan
Jag svarar -Bara för att du är musiker
Nu ska jag titta på ett avsnitt jag kanske finner svaret på frågan



Kommentarer
Postat av: Anonym

aidan är helt klart mest värd carrie! :)

2008-09-29 @ 21:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0