En fredag



Dagen har spenderats på Bessemergym. och jag är ganska kraftlös när jag kommer hem kl:17.00. Det är efter sådana dagar det är skönt att komma hem och finna en varm soppa med breda mackor som står på bordet och bara väntar på att försvinna i någons mage. Men mer ro än så blev det inte för min del. Jag var illa kvickt tvungen att hoppa i tärningskläderna och skjutsa syster till träningen för att köra vidare till gymmet och göra mig av med mina offensiva känslor som man lätt kan få en dag som denna.

Men ikväll har jag äntligen varit lite avslappnad, umgåtts och avnjutit god middag med familjen och kan förhoppningsvis få en fridfull natt.
Imorgon väntar en ny (icke)stressande dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0