En dag kommer du vakna upp och inse hur mycket du älskade henne och hon kommer vakna upp bredvid en kille som redan visste det.



En underbar kväll, en massa fotbollssnack har pappa proppat mitt huvud med så nu klarar jag mig ett år framöver utan denna typ av killsnack. Kanske låter knäppt men jag visste inte att Messi endast var 22 år trodde lätt han typ var omkring 30? Vi pratade även om Maradona då pappa berättade att han gjort mål med handen i ett VM-kval om jag nu minns rätt? Då även denna händelse blev kallad för "guds hand". Han berätta även om några andra händelser som jag inte visste om men det tänker jag inte dela med mig av för då tror ni säkert att jag inte kan ett skit vad gäller fotboll, men jag kan mer än vad ni tror. Jag tycker att fotboll är en underbar sport, det är typ som konst. Öh, haha det här kanske ni också tycker låter lite knäppt och inte förstår men fotboll är konst. Det är vackert när det bara ser sådär lätt ut, allting är så utförligt utan minsta ansträngning ser det ut som, fast i och för sig så tycker jag att alla sporter ser vackra ut när de ser lätta ut. När en idrottare kan förmedla sitt yrke på ett lätt sätt och låta dig under tidens lopp denna sport utförs påverka dig med både glädje, häpnad, sorg etc. ja då skapas konst. VACKERT HELT ENKELT. Nu tänkte jag tacka för mig för imorgon väntar ett tidigt styrkepass som jag ska hålla i och efter det, om nu vädret tillåter så kommer vi åka in till gävle och se på fotboll. Ajla är på innebandyläger i Örebro och kommer bli oerhört besviken att hon inte kunnat göra oss sällskap men det kommer fler matcher. HEJA, HEJA GIF, spöa skiten ur AIK nu.

och jo förresten jag glömde...
varför vann BARCELONA? Jo för att MESSI är KKKUNG. Varför förlorade REAL MADRID? För att RAMOS är sämst den där mannen borde inte få sparka boll helt allvarligt talat! I och för sig så sparkade han inte på fotbollen heller utan hans uppgift var enbart att sparka sönder barcelonas fantastiska spelare vilket han inte lyckades med;P

nee godnatt hörni


 


Kommentarer
Postat av: Mandelström På Ärten

Så sant. Inte lätt att vara efterklok.



Tack så mycket! =)

Hoppas din helg varit bra.

2010-04-11 @ 06:50:48
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0