CHEERS DARLIN, IT'S FRIDAY



Tjingeling!
Jag var uppe med tuppen i morse och tog mig till badhuset där jag körde stenhårt på spinningcykeln med dom få tappra själarna som orkade ta sig upp tidigt denna fredagen. Efter spinningen blev det även 30minuters core-träning som är min specialitet. Jag älskar att träna magen och ryggen, vilket jag även tror att kunderna kunde märka. Riktigt kul dessutom att man får en sådan positiv respons efteråt, man blir så glad när människor i ens omgivning är optimistiska. Ja ni sen har jag bara hängt här hemma, chillat med böckerna i famnen hela förmiddagen.

Nu tänkte jag i alla fall ta en liten paus från plugget och läsa min bok Style Diaries som ni även kan se i bild. Köpte den på Urban Outfitters i måndags. Den är proppad med fantastiska bloggare, fantastiska foton och lite kort fakta om varje modebloggare. Skönt att kunna slappna av med lite annan läsning emellanåt.

Imorgon ska ni få följa med på en liten resa med mig och mina fina vänner till dalarna. Skön...t!

Glöm inte tävlingen längre ned, sista dagen idag hörrni!


Kommentarer
Postat av: idaawe

snygg tröja där :)

2010-12-10 @ 14:53:58
URL: http://idaawe.devote.se
Postat av: sara

vad sköönt o träna!

2010-12-12 @ 17:52:11
URL: http://fabulousprincess.blogg.se/
Postat av: CLAUDIA

åh, har precis börjat jobba på Urban outfitters och blir så sugen på att köpa alla böckerna där!!!

2010-12-20 @ 16:34:14
URL: http://cloudy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0