JAG HAR VERKLIGEN FULLT UPP...


... men jag hann med en dagens och "lite" till...


Idag har jag haft fullt upp. OCH DÅ MENAR JAG FULLT UPP.

Då jag varit i skolan hela dagen, kom hem halv sju gjorde jag. Sen har jag suttit och svarat på en massa viktiga mail. Samlat ihop adresser till vinnarna av goldwell produkterna. Mailat min kontaktperson på goldwell. Avböjt årets kanske häftigaste grej (för att jag helt enkelt inte hinner ta mig till stockholm på torsdag). En inspelning som kommer ske i Stockholm på gamla stan NU på torsdag alltså med 14 modebloggare där dom ska bli sminkade av modellagenturen mikas bästa makeup artister. Mailat en annan tidning och även försökt strukturera allt plugg som jag har dom här närmaste dagarna.

Åh ibland önskar jag att jag kunde omvandlas till en SUPERKVINNA och hinna med precis allting som jag vill hinna med med. Alla roliga saker som man blir erbjuden, allt plugg, all träning, ALLT, ALLT och lite till. Men ibland räcker tyvärr inte tiden till.

Ikväll har jag även myst med mina bästa hos tvillingarna. Då vi ätit choklad i alla dess former och gråtit floder eftersom våran sötaste och snyggaste, älskade vän Karin tar farväl av Sverige i morgon onsdag den 15.e december. Hon tar sitt pick och pack och flyttar till sin hockey-KUNG Anders och Nashville där dom tillsammans fortsätter ett liv fullt av lycka, glädje och nya fantastiska äventyr. Jag kommer sakna ihjäl mig, vi kommer sakna ihjäl oss efter dig gumman. Men vi ses på skype!



PS. Jag har ett till dilemma, men det får jag ta itu med i morgon, ni kanske hjälper mig då? Nu ska jag sova för imorgon åker jag till skolan halv åtta.



Kommentarer
Postat av: Ida

Klart vi hjälper dig! Så gott vi kan :)

Fick också lov att hoppa make up-eventet... Jobbar fram till fredag o åker till sthlm på lördag för en annan grej istället. Det kommer fler chanser för oss! :)

2010-12-15 @ 03:38:11
URL: http://idasvedlundstahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0