GOD MORGON PÅ DIG DAG TVÅ



Jag äger minst 10 grå t-shirtar. Igår innan jag somna var den som jag har på mig väldigt blöt…

Jag är ganska trött denna morgon. Väldigt trötta känner jag att mina ögon är, helt uttorkade. Det känns som att jag varit ute och flanerat tusentals med mil i Egyptens hetaste och blåsigaste ökenområden. Men så kan det lätt bli när man sitter hemma en hel kväll och tittar på sorgsna filmer som skär i hjärtat. Ni vet de här riktigt hemska filmerna, orättvisa livshistorierna som är verklighetsbaserade, de här kärleksfilmerna som gör så fruktansvärt ont och man kan bara inte hålla tillbaka tårarna. Jag har väldigt lätt för att gråta. Jag gråter när jag känner mig berörd, alla känslor bara sipprar ut i tårar. Sorliga filmer, texter, när jag ser mina käraste ledsna, viss musik, vissa konstnärliga grejer etc. Men just igår var det sorliga filmer som fick mig att fälla några tårar (jag grät floder).

Håll utkik i gefle dagbladet idag, ni kanske hittar ett reportage om mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0