EMINA, AMINA & FRIDA

Först ska jag börja med att berätta att jag är fruktansvärt sjuk, hostar och har ont i halsen som aldrig förr. Fattar inte hur jag kan vara så här sjuk, har typ varit krasslig i 1 månad nu, mitt immunförsvar är nog rubbat, eller snarare verkar som att jag inte har något överhuvudtaget.


Jag har ju inte aktualiserat er på ett tag här, men iaf i lördags blev det som sagt Uppsala för mig, twins och frida... jag mådde piss då, hostade typ konstant, är förvånad över att vi inte slutade i någon SNÖHÖG. Annars var det sjukt kul, förutom att jag absolut inte hittade nått spec, en svart jacka och skinnhandskar och hårklämma. Men jag kanske ska vara nöjd till skillnad från emina som inte hittade nått.

Sen igår var det luciauppvisning på jernvallen, den gick mkt bra och det bjöds på en massa volter kan jag lova, ni som inte var där missade årets bästa luciashow.


Idag har mina underbaraste töser ÄNTLIGEN FÅR JAG SÄGA fyllt sina 18 år. Så jag kom jag fram till att jag skulle baka prinsesstårta åt de, den var inte bara snygg på utsidan utan sjukt god dessutom, så applåder till mig.

På fredag ska dagens 18 åringar och frida firas upp till tusen och jag verkligen längtar, känner på mig att det kommer bli årets fest ;) mohahahahhaha hahaha hahah hahahah


Imorgon ska jag till bj och reprisera förra veckans tisdag och jag VERKLIGEN undrar hur det kommer gå, barnen kommer inte att höra ett ord av vad jag säger, för så dålig är jag i halsen, skulle kanske sjukanmäla mig eller nått, men det återstår att se.


Oj klockan är visst mycket nu, ska försöka somna så fort det bara går om då HOSTAN TILLÅTER DET.


C YA

image209


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0