FRÖKEN SEMRA

Nu har jag precis kommit hem för att få i mig lite lunch innan jag åter igen traskar iväg tillbaka till Björksätraskolan för att ha de 2 sista Eng lektionerna med 5B och 5A.


Imorse var jag uppe med tuppen, duschen väntade och sedan bjöd jag mig själv på en fantastisk frukost. Därefter var det på med kläderna och sedan vankade jag iväg till skolan för att ha första lektionen med 6B och jag vet inte vem av lärarna och eleverna som var lyckligast över att se, att ingen mindre än Semra skulle vara vikarie för Karin, och under hela lektionen var det ingen som tilltalade mig Semra, utan jag fick stå ut med att kallas för Ajlas syster, "Ajlas syster vill du komma och hjälpa mig" "Ajlas syster jag behöver hjälp nu"

Lektionen gick förmått men en viss lilla syster Ajla var röd som en tomat under hela tiden jag var där.


Lektionen med 6A gick lika bra den med och visst var det några kända ansikten som annars brukar kalla mig för tränare i gymnastikhallen men nu var det fröken Semra istället.


Nu ska jag till stan och äta lunch med mina gals

image207


Kommentarer
Postat av: aadirf

Proud of you!!!

2007-12-11 @ 17:20:11
Postat av: Anonym

pluggar du till lärare?

2007-12-13 @ 12:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0