Hej min älskade vän Sanne...

...som ligger och fräser på Thailands stekigaste stränder dagarna lång!

Jag hoppas att du har det bra och inte längtar efter oss allt för mycket. För när du läser det här sitter du troligen i ett par kort korta shorts och ett tunt linne med en glass i handen och svettas medan vi här hemma sitter och fryser under filtarna med tekopparna i händerna och längtar efter sommaren. Så sakna oss inte allt för mycket, för så snart som du blinkar är du hemma igen, och fryser med oss under filtarna. Och det vill du inte göra än stumpan.

Men igår kväll var vi ute och härja igen och det var helt okej, alla vara klädda i deras stiligaste dressar, tillfilat hår så som det bara ska vara på juldagen och stämningen på topp. Jag talar bara för (våra tjejer) och det/den enda som saknades var våran Sanne. Så därför var min kväll inte mer än bara helt okej, så du vet wennas.

Nu sitter jag hemma har legat i sängen hela dagen eftersom magen inte mått prima och fötterna fulla med blåmärken och det ska jag väl tacka gårdagens roligheter för. Här har du lite bilder som du kan titta på och med det hoppas jag att längtan efter oss lägger sig lite, och inte gör det motsatta, att du längtar ännu mer.

Pussar och världens största kram, du får gärna ligga ute en extra timme i solen för mig med och gå på någon extra kroppsmassage och tänka på oss här hemma som går omkring med rynkiga äckliga kroppar... hahahahahha



Kommentarer
Postat av: Wennas

Fy fan vad du ar gullig!! Fy fan vad fina ni ar! Saknar er sa himla mkt, men inte mkt kvar har nu. Sitter precis helt riktigt har och svettas ihjal, gar knappt att ata glass for den smalter. Men stranden har det vilats fran nagra dagar, hoppas pa mer sol innan hemgang. Hoppas ni inte har det allfor kallt dar hemma och att alla fester har varit skitroliga! Just nu ligger ni val dar hemma och sover allihopa efter nyarsaftons festligheter. Jag ar ratt mor jag med maste jag saga, hihi, tank om vi alla akte hit nan gang, varldens drag :) Skot om dina festliga blamarken nu sotnos sa ses vi alldeles strax :) puss alskade.

2008-01-01 @ 09:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0