A playful morning, day, evening, night, morning, day, evening


Igår var det skolstart, upp halv 7 på morgonen och rassla, var i skolan till 3, kom inte hemma förrän 4 tog evigheter att gå. Frös gjorde jag också kändes som att mina fingrar och tår hade gjord sitt, som att de hade förfrusit. Så skulle någon ha slagit mig på tårna eller fingrarna hade de helt ärligt gått av, SHIT verkligen svinklatt ute nuuuuuu. Sen var det träning halv 6, barnen var duktiga, såg att de var sådär lagom nervösa träningen innan tävling.

Sen blev det en ganska så rofylld kväll med en massa film och "sköna grabbar" mohahahaaaha! Var död när jag kom hem somna som en stock, kändes dock som att jag bara sovit i 1 timme när jag väcktes av Eminas sms, då var det snabba tag iväg på morgonkaffe och även bjöds det på frulle och FUNNY ARAB ON THE TREADMILL så där alldeles lagom innan man skulle gå till skolan.


Trodde jag skulle få vara kvar där till 5 men lärarna tog emot mig med öppna armar så allt var klart till 3, såå fruktansvärt skönt. En vända till Valbo med syster Ajla blev det också, gjorde av med mer pengar än räknat. Men, men är ändå rätt nöjd med köpen träningsoverall, Adidas munkjacka, vantar, och lite andra små grejer..

Nu har jag nästan packat klart och ska kila mig en stund bort till soffan och lägga mig under en filt och se tv, fryser sjukt mycket nu vet inte vad det är för fel på mig!


Ses och hörs på söndag, spenderar helgen i Östersund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0