if you know what's good for ya

HELGEN HAR...

...varit lugn men jävligt bra denna gång med, fredagen startades med mys hos mig, idol och vattenkrig! Hahhahahaha, ingen vågade sig på mig, eller jo elin kanske lite (jaga varandra runt i hela lägenheten) men ändå lite makt man har då man är i sitt hus mohahah! Riktigt mysigt med tjejerna de som var här

....Sara YOU GEEK drog till gävle och din satans innebandyträning sket i oss thanks lady... Synd för dig säger jag bara för aaaa du uteslöt en hel del här kan jag rapportera...


Sedan fixades lite allt möjligt, men även förstördes en del grejer också! Så cool som jag tror att jag är, skulle träna i vardagsrummet med min boll till någon DVD (ett träningsprogram), skulle köra armhävningar... hade fötterna på bollen och armarna på golvet (min boll är ganska stor) så efter att jag kört några armböj började jag tappa balansen hann inte ens tänka tanken så hade jag trillat av, benen kraschade i glasbordet som sprack i miljoner bitar, så när man väl försöker trimma, så det enda jag lyckades att få trimmat var typ 10 blåmärken på benen...


Så en kväll med skönt folk och med överdrivet mycket skratt var precis vad jag behövde, drog med twins till Sharre haha spelade poker (visade sig att jag var sämst) och spelade FIFA (visade sig att jag var bäst) eller aa bättre än eldar i alla fall. En sjukt trevlig kväll lära bara betona för så mycket som vi skratta har iaf inte jag skrattat på bra länge... OCH att magen värkte i dag, värker typ fortfarande ska jag väl tacka momo för.


blev en vända till gävle, hälsade på farmor på sjukhuset..

Sen in till Ikea letade nytt bord eller aa GLASSKIVA till bordet. Men hittade inget som skulle passa!

Sen hem varm choklad med syster och film...

Sen mys med nästan alla tjejerna (IMPONERANDE) de som saknades vad Frida, Ewe (ingen aning vart de höll hus) och Maria (höll hus i västerås) OCH stackars Stina som är kvar i Sydafrika.

Annika och Karin var sjukt bruna såg ut som pepparkakor mina solstrålar.

Sen eller okej nu ska jag sova, ögonen slår typ ihop snart...


Sov gott


Kommentarer
Postat av: F

Rapport: I was in Gefle, I am sorry I missed a golden night with my queens.

2007-11-12 @ 12:21:54
Postat av: E

maria = västerås, semra your smeck ;)

2007-11-12 @ 12:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0