Makalös afton och natt

Ja Annika min ängel fyllde för en si så där månad sedan, men var i Chile då. Så då var det utmärkt att sätta igång firandet och slå klackarna i taket. Alltså en kväll så som bara vi kan SOM inte har repriserats på bra länge nu. Och den var makalös, blev en promme med tvillingarna till festlighetensHEM som nästan var i full gång när vi anlände. Alla var i good-looking outfits med en massa paljetter i bilden, korta kjolar och slimmade jeans... sist men absolut bäst underbara skor med i bilden också, haha

Taggade var vi alla som fan.

Underbart hos Annika var det helt enkelt med världens godaste löttfärspaj och en massa smått och gått.

Singstar rullade på som aldrig förr, med en massa lekar och dricka på det, men likaså sist men inte minst utgången som kom som grädden på moset, kvällen var oslagbar får jag säga.


Det var en viss tjej som kom fram till mig på Kharma och sa att jag borde uppdatera min blogg mer och jag håller nästan med att jag har hamnat på den förlamade sidan vad det gäller BLOGGANDET haha

Men okej jag lovar, eller ne förresten jag lovar inte men jag ska försöka att åtminstone bättra mig lite.


Kommer in med lite bilder later my goodies    

      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0