"MIN" / Vår käraste Christoffer Hiding

Hade tänkt radda upp lite roligheter men nu orkar jag inte ens det... FATTAR BARA INTE, FATTAR FORTFARANDE INTE, KOMMER NOG ALDRIG ATT FATTA HELLER...


Hur kan en person ha verkan på en så pass mycket? Att man börjar gråta pga. att han åker ut ur idol, det är väl inte hela världen? Visst bör man bli mer upprörd över viktigare saker, men det är rent ut sagt en förkrossande ska som har inträffat denna afton. Att Christoffer åker ut är RENT UT SAGT ETT SKÄMT.. Det är nå lurt med röstandet och hela skiten, har haft det på känn länge och jag vet att jag har rätt..

HUR SATAN KAN DETTA SKE! Fattar inte, hur kan det svenska folket rösta ut världens bästa idol? IDOL har aldrig tidigare i dess världshistoria haft en dylik bra idol som Hiding. Hur kan svenska folket låta detta ske? Jag förstår helt enkelt inte hur man kan RÖSTA PÅ ANDREAS OCH MATTIAS... Andreas är gammal gubbe han kan inte bli en idol, fattar inte varför han är kvar, han har inget där att göra, de som röstar på honom har ju brist på deras omdöme, eller snarare de har inget omdöme alls! HAAAAAAN SUGER fattar ni inte det? Och Mattias han kan fan inte ens nynna hur fan ska han då kunna sjunga, mår dåligt när jag hör hans stämma det ilar i mina trumhinnor sååååååå alla småbarn där ute sluta rösta på den där killen som ni tycker är så söt. Vi söker inte efter Sveriges nästa Gullifjun UTAN IDOL en KVINNA/MAN som kan sjunga.

Ååååhh vill slå sönder nått nu, ska gå och göra det en tallrik, kanske mår bättre efteråt!? hööh





Kul kan inte sova heller, utan måste vänta tills de så kallade "ungdomarna" ringt efter taxinSEMRA så jag kan hämta de AT CITY'n


Kommentarer
Postat av: Frida

SÅHÄR ÄR DET ALLA TRO att alla andra ska rösta på honom så då struntar dom i det för han är så SÄKER vinnare så det blir FEL och det är TRAGISKT

2007-11-10 @ 13:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0