Mysigt med mina campara twins igår...

Te, sudjuk, tomat, feta-cheese och TV-ON. Sjukt mysigt darlisar=)

Synd att du inte kunde joina Fridisen...

Är själv hemma, finns typ inget att äta, och jag dör av hunger, ska nog åka till icamaxi och se vad sortimentet har att erbjuda.


Förresten så har jag inte berättat om tävlingen tänkte berätta lite kortfattat, kommer med bilder sen, ja någon gång långt i framtiden. Verkar som att de andra ledarna gått och dött får inte tag på de.. haha NI LEDARE SOM LÄSER DETTA SKICKA MIG BILDER FRÅN ÖSTERSUND...


Kan iaf nämna att det gick bättre än tänkt för mina söta småttingar, de kom dock inte på prispallen men de var inte långt ifrån.


Blev inte några grensegrar heller, dock en andra placering i fristående och tredje placering i mattan, hopp och trampet lär vi träna lite mera på. Det var 10 lag som tävlade i deras klass om jag minns rätt, De kom på en 7.de placering och det skiljde bara 1,35 poäng till en första placering.


Vi var 3 lag som åkte upp från Sandviken, RMY var det laget som det gick bäst för om jag säger så. Kom på en första plats med en överlägsen poäng.


Här är tjejerna RMY och tävlar i Huddik...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0