skor från topshop gillar både jag och kling

image204

här är skon IGEN och den är hejdlöst snygg på, som ni själva ser!

måste till sthlm inom den närmaste tiden, hoppas det blir en trip dit med amina, emina och frida...

ni förstår läsare att dess sagolika jäntor fyller sina 18 härliga år snart, då är det nya dräkter som ska täcka kroppen och helst ska dessa dräkter då komma från Stockholms butiker... 
nu ska jag försöka få i mig lite lunch sedan vänta in sara och hoppas att hon kommer hit med min nya sport-top.

sen ska jag en sväng till sga och se hur träningen går för UT och berätta lite om fristående ändringarna. TÄVLING I GÄVLE DEN 9/12 KOM OCH SE PÅ
och sedan ska jag förhoppningsvis köra push på jernvallen
därefter skulle jag vilja mysa med mina 12 töser


c ya


Kommentarer
Postat av: F18;)

JAG MÅSTE HA DEN SKON!!!!!!!!
JAG MÅSTE HA STOCKHOLM MED ER
OCH MYS SNART
:D

2007-11-27 @ 22:47:06
Postat av: jag själv

dessa skor är mina och endast mina, ingen annan sandvikenbo vill jag se med dessa skönheter runt fötterna... :-)

2007-11-28 @ 22:47:14
Postat av: :(

MääääääH nu har jag ju blivit kär i dom

2007-11-29 @ 11:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0