DET BLEV INTE ROCK ON THE DANCE FLOOR IGÅR

Avskedsfest skulle vi haft igår med alla 12 tjejerna. Eftersom Stina, Karin och Annika ska fara ifrån oss imorgon och vara borta i 1 månad, lämna oss kvar i den här kylan "schyst". De beger sig till hetare länder, på nyare äventyr för att utforska vad Sandvik har att erbjuda mer än industrin här hemma. Have a good time my friends in South Africa AND Chile. SÅ Gävle, rocka loss på dansgolvet till cheek to cheek med Sahara Hotnights blev det icke.=(Jag kände att mina pocket money låg och spökade. Så istället pallade jag röven till Elin, hämtade upp twins och vi myste där. Det var ruskigt trevligt, en massa chips och en massa godis med te och vatten satt vi fastklistrade framför tv-n som ugglor och tittade på ALPHA DOG (Justin Timberlake) en film värd att se må jag säga (baserad på en verklig händelse). Vi gillade nog inte svordomarna så mkt, fuck, shit, bitch, fick man höra i var tredje mening. Men de sista 15 minuterna kvar av filmen brast vi i gråt, vi lipade och vi snyftade och vi tjöt så jag undrar vad Peter Nava (Elins pappa) tänkte när han hörde oss. Haha!

Nu ska jag ut på en härlig höst promenix, see you later all alligators ;)

Kommer sakna er mina söta
image22

Kommentarer
Postat av: roligastetjejenf18

kommer sakna sakna sakna dom alltså

2007-10-05 @ 13:50:30
Postat av: Anonym

jaaaaa, vi alla kommer SAKNA dom!

2007-10-05 @ 16:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0