Just like that, it can go from bad to cute

Kom precis hem efter att ha varit ute på vift hela dagen. Som sagt imorse var det stan och trisslotter med barnen senare drog vi en runda till Jernvallen med tjejerna och killarna. Lirade innebandy och fotboll skoj var det, mkt skratt och det vekade som att det inte var många som gillade mig på plan, fick flera bollar på mig. (VISSA MED FLIT) Kanske var det så att jag bara, allmänt var på fel plats vid fel tidpunkt eller så var jag bara allmänt dålig, hoppas på att det inte var det sist nämnda. Sen var det fort hem hoppa i duschen och kleta på lotion och smink hoppa i piffiga kläder och hem till Strand. Där blev det pizza med Elin, Sara, Elina och Sanne och så självklart Ewelina. Hann med en runda till Centro, det var chill med kortspel och de få ansikten man fick se, men där orkade man inte jäsa allt för länge så JAG, SARA OCH ELIN BESTÄMDE OSS FÖR ATT SAKTA RULLA HEMÅT.


Ne nu ska jag SUSSA men vi ses inne i gävle imorgon på SARA's innebandy match, kom och kolla vettjaaaah ;)


Sov fint och dröm sockersött 

image83  image84 image85


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0