MAT MERA MAT

Världens godaste lasagne har jag gjort, inte för att skryta men jag har aldrig gjort den godare än vad den var idag. Och har nog inte heller ätit en godare än vad min var idag. Hahaha man måste vara ärlig mot sig själv ibland.


Nu ska jag iväg till elin hämta upp twins och frida hos david. Ikväll äre IDOL OCH VÄNNER FÖR LIVET SOM GÄLLER...


TJEJER DE SOM ÄR MED PÅ PANNKAKSTÄVLING BRING IT ON HOS MIG IMORGON kl. jaa typ på eftermiddagen någon gång ;) RACE you want to have, race you going to get...

Postat av: Sanne

jävla mes, fyra pannkakor. då ska vi ha race nån gång. saknar dig gumman, måste styras nåt NU! love/Wennas


2007-okt-17 @ 15:49 Postat av: elina
du, snackar ni pannkakatävling får jag i mig 20 minst, så var beredd på kamp!


2007-okt-17 @ 22:12 Postat av: jag själv

det var 4 enormt stora pannkakor.. men äre PANNKAKATÄVLING ni vill ha SÅÅÅ VISST JAG ÄR PÅ ;)


2007-okt-17 @ 23:20
haha jag fattar, enorma:) men vi ska lätt köra tävling nån gång, och då jävlar! haha sötnöt


2007-okt-18 @ 17:35 Postat av: emina

en tävling säger ni?
UTMANA MIG ;)


Kommentarer
Postat av: elina

ja bra, räkna med mig!:) hoppas att det är du som ska göra dom, du verkar ju vara en jävel på det där med mat :)

2007-10-19 @ 18:23:12
Postat av: jag själv

Imorgon kööör vi pannkaksRACE efter att vi varit in i gävle tjejer sååååå att ni vet det=)=)=) puss mina söta

2007-10-20 @ 19:32:54
URL: http://semradedic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0