SÅ SOM BARA VI KAN

Mitt rum, min sköna soffa, min stora underbara tv och vidomix's SHOOTER med AMINA OCH EMINA kan inte ha blivit en bättre söndag än så. Filmen var fabulöst bra, tack för tipset! Säger bara, Mark Wahlberg you are the king, of all the kings. And if somebody kills your dog, you kill the whole FBI agent shitheads.    

image46

Skulle skjutsa hem tvillingarna med min fula Ford, men istället tog vi Passaten och åkte runt lite. Åkte faktiskt så långt så att vi hamnade i gävle, brumma omkring där, lite läskigt när man ser folk ute så sent, hmm! Men i andra hand, de lär ha trott att vi var dumma i huvudet när de hörde den volymen som kom från bilen. Sen var det raka vägen hem till Sandviken. Sååå nice, underbar musik, vi ändrade tonerna lite så istället för Timbaland, Justin, Rihanna och Nicole Scherzinger kom ur högtalarna Seka Aleksic, Aca Lukas och Dino Merlin man kände hur blodet rusa runt i hela kroppen, och hade det varit en lördagkväll hade vi röjt sönder goya som fan, för så taggade var vi. Fasen tjejer vi gör det idag igen fast då kanske Malmö och tillbaka. Hahaha så som bara vi kan. Sjukt underbart, så gör det någon gång, dra ut och köööör bara kööööör och se vart ni hamnar, skön musik and you're ON so absofuckinglutely ON.


Ne nu är jag vrålhungrig ska snart till stan och Luncha med Twins & Elin I hope, sushibuffé på Kharma Lounge


Se you my friends, jag ser att det är många som besöker, kul, släng in en kommentar fegisar =P


Kommentarer
Postat av: johanna

Jag har kommit på ett bra jobb till dig Semra, TAXICHAUFFÖR ;) du gillade ju att köra bil så why not =D

2007-10-08 @ 20:08:17
URL: http://wannacomein.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0