Seki's hush-hush

Imorgon äre SHOPPING i fokus, mkt behövligt, ska en vända in till Gävle sen blire Falun kan jag tänka mig. Ska även handla färg, Amina ska få täcka över utväxten, har inte bestämt mig än om jag ska köra på samma som nu (ljusbrunt) eller om jag ska färga det mörkt? Handlas vin till fredagen skall även det hinnas så att man har allting gjort, för på fredagen orkar jag inte stressa och flanera om kring på stan för att få allt tjafs gjort, då äre SPA som gäller innan vi drar igång.

Trodde ändå att jag kunde köra på lördagen med men NEJ, åh nej så var ej fallet ska åka till Hudiksvall 06.30 och tävla med gymnasterna. Så då orkar man inte svira dagen innan.


Nu äre sex and the city sen äre sleep tight för min del 

   


Kommentarer
Postat av: Elin

haha, alko mary-kate ;)
japp för oss blir det skolan nu sen åker vi! ses där :D slå en pling, eller gratis sms som är det ända jag har råd med :p haha!

2007-10-25 @ 08:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0