some bonbon från förra weeckan & SGA må vara SEMLAN´s andra hem

Ja somliga sover nu, andra inte. INTE JAAAaaaG

Elin skickade lite figurer från förra veckans roligheter, så jag tänkte dela med mig lite av lustigheterna.


överdel



underdel


     


Men hur som helst, idag har det varit en ganska jobbig, slitig dag. Traskade ner till SGA 2 hela timmar innan jag skulle träna kidsen för att på något sätt koreografera färdigt friståendet "dansen". OCH med mkt möda och kämpigheter blev det bra till slut. Shit vad tid det tog 50 sek koreograferade jag på 2 jävla timmar, tänk vad mycket annat jag kunde ha gjort, hmm!? Klockan slog 17.30 och barnen väntade på att tränaren Semra ...haha fan vad kul det var att skriva det där, (tränaren Semra) hehe... skulle sätta igång träningen. haha

Träningen gick väl bra, hann inte igenom hela friståendet men vad ska man göra, vi är på god väg 1 min och 35 sek, vi har lite kvar... men det fixar vi till tävlingen. Har i alla fall aldrig skrikit på en träning så som jag skrek på ungarna idag, men vadå ibland måste man ta i med hårdhandskarna. Träningen gick trots allt raskt, blev förvånad när Frida skrek

 -Seeeemra klockan är halv 8 snart, hinner vi klart friståendet!?

Haha de är så underbara de där småttingarna ändå=)

Sen var det raka vägen hem och bums in i den efterlängtade duschen. Som nästan må jag säga var dagens höjdpunkt, sen blev det lite käk och topmodel på det och då var dagen, kvällen och snart är början på natten även den avklarad.

Det ser ut som att jag verkar gilla det där med bloggande har redan hunnit med 5 inlägg, eller vad säger ni? Ne nu får jag geeeeeeee MiG...


Gó natt på er & sleep tight


Kommentarer
Postat av: E

vill läääääsa mermermermermermermermermer!;)

2007-10-04 @ 13:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0