TWINS, BULLAR & den där jävla kameran!

Kom precis hem efter att ha strosat omkring på stan med de underbaraste tvillingarna i världen. Var tvungen att ta ett kort besök inne på expert eller vad det heter och kika på digitalkameror. Har tappat bort Adelas kamera tror ja, har ingen aning om vart den kan vara. Tror helt ärligt att jag har slängt den (skulle vara typiskt mig). Kul att man måste ersätta en kamera på 1900:- eller jag måste inte, men jag vill! Åh vad drygt, men då får jag ta och skylla mig själv, hur dum i huvudet får man vara, slänga bort en kamera!?? Världens snällaste Adela, det enda hon sa var,
-Semra det gör inget vem som helst kan tappa bort en kamera, och när jag poängtera att jag skulle definitivt ersätta den sa hon -dumheter, inte alls! Fan fan fan faaaan känner mig så jävla slarvig, heeelt jävla ansvarslös, tänker på den där jävla kameran hela tideeeeen....


I alla fall var det kul att träffa mina damer, sist vi sågs var i lördags och skönt att få prata ut lite bara...

Emina var tvungen att gå hem så hon fick skjuts och jag och Amina tog en runda till donken, tog en kaffe och de bjöd på bullar (det är ju 4 oktober, kanelbullens dag) sen åkte vi runt i bilen, lyssnade på skön musik och hade det softish. Sen fick hon skjuts tillbaks to school and jag åkte raka vägen hem. Nu ska jag äta lasagne sen ska jag vända upp och ner på hela rummet och leeeeta efter kameran. Jag kanske inte har slängt den trots allt, hoppas den dyker upp, alla där ute håll tummarna DEN MÅSTE BLI UPPENBARAD gaaaaaaah...





ÄT SÅ MKT BULLAR SOM NI ORKAR, för det tänker jag göra =)
Ajöss så länge
image13


Kommentarer
Postat av: FRIDA


HOPPAS DU HITTAR KAMERAN HJÄRTAAT!!

2007-10-04 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0