TWINS

God Dag!

Har precis kommit hem efter att ha varit på en ruskigt mysig fika på MIX med tvillingarna. Vi kom fram till det ena och det andra.

Denna veckan har jag, kommer jag att ägna otroligt mycket tid åt min ungdomstrupp (mina och Karins små gymnaster)

Igår hoppad jag in som tränare istället för Karin eftersom hon åkt till Barcelona med sin pojkvän, idag ska jag träna de igen ONSDAGAR är MINA FRISTÅENDETRÄNINGAR.

Och imorgon har mina gymnaster Halloween uppvisning på stan runt 18.oo KOM OCH TITTA PÅ


Ska flytta hem till tvillingarna över helgen. Kommer bli så enormt trevligt.

Nu ska jag ta en macka och dricka lite te, titta på tv, i väntan på att pappa ska komma hem från jobbet och hjälpa mig fixa DEN HÄR PANELGARDINEN SOM SKA HÄNGA's I TAKET.


LOV YU
image160


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0