U-truppen

Åh efter matchen var jag ner till gymnastiken och skulle se hur det gick för mina gymnastikpluttar. De var så gulliga skulle kommentera mina kläder och min halsduk och mina strumpor.

-         Semra varför har du en sån konstig halsduk på dig? Är det där en halsduk, varför ser det ut då som en väst? Har du klippt 2 hål i halsduken Semra? Har du stickat den själv? Varför har du på dig den där? Finns det såna konstiga saker att köpa? Men Semra du passar faktiskt i den där konstiga halsduken.

-         Vilka söta strumpor du har. Jag har faktiskt också såna. Vart har du köpt dom jag vill också ha såna strumpor?


Världens gulligaste gymnaster, hoppas det går vägen för de nästa söndag. Deras andra tävling nu och det är nästan så att jag också är lite nervös, hahaha!


Ne nu ska jag kika tv men see you

image87
image88
image89


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0