Yeah I guess I didn't really give this one my best shot

Igår kunde jag inte alls sova, inte alls. Det var ju tur att världens snällast kille var inne på msn då och jag kunde inte somna förrän halv 7 imorse. Sjukt roliga saker pratade vi om, haha jaa!


Men nu ännu en söndag, en tråkig söndaaaaa som jag vill går fort, man blundar och så VIPS är måndan här, men så funkar det tyvärr inte. Om man ändå kunde resa i tiden, resa tillbaka i tiden, då skulle jag vilja resa tillbaka till 2002. För då skulle jag ändra på en hel del saker kan jag lova. Men på nått vis var det världens bästa år också men ändå även värsta år med.


Hmmmm men vad gör man en dag som denna! Det blir träning kan jag säga iaf, sen ska jag slå en pling till twins, kika tv... åh aaah jag ska göra världens godaste fruktsallad också. Semras'la fruschtsallat ;)





I notify this to you
Girl just be careful with his heart. It's more fragile than you think.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0