HELGEN+ 08.04.07

HELGEN VAR BRAVO, lördagen bjöd på en hel del... riktigt trevligt hos Jonas och Julia hade vi det!
Inte så speciellt FUNNYBUN var det ute, men helt OK!
Söndagen bjöd på en mindre händelserik dag/afton, jag låg bara hemma och dega! hah hade inte ens behövt MENTION THAT!

Idag har jag varit på söderskolan (i för sig så är det inget nytt eftersom jag är där varje dag) och hade lektioner med härliga elever. Hade syslöjd med 9c och DOM var verkligen alert, NJAAA blev inte så mycket gjort för de jäntorna, men de hade många intressanta idéer om hur man ska sy en lång strand klänning, och vilka modeller som skulle funka och vilka som var mindre intressanta. Vi snokade runt bland modebloggar och hade det allmänt trevligt, vilket säkert de också tyckte, konversation hamnade ibland långt bort från arbetet och då fick man ta intiativet, "lärarollen" och leda samtalet tillbaka till arbetet även om man helst ville fortsätta pladdra om sommarens heta resemål, bikinisar och kläder som inte hade med slöjden att göra....
Älskar sådana lektioner då eleverna är pratglada och "så syselsatta"...
OCH INTE TJATAR OM ATT FÅ HÅLTIMME SÅ FORT DE STIGIT INNANFÖR DÖRREN

Jag har i alla fall köpt den sjuktsnyggaKJOLEN och hade även på mig den i lördags, så jag tänkte bjuda på some pic...

image353
image354
image355
image356
image357
image358
image359
image360


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är kjolen ifrån?

2008-04-07 @ 23:49:31
Postat av: SemraDedic

kjolen är från ginatricot och kostar så lite som 200kr ;-)

2008-04-08 @ 08:21:29
URL: http://semradedic.blogg.se
Postat av: Pumba

Men elin navas lår då? Tränat nåt på senaste tiden eller hinkar hon bara bärs! :)

/MVH Pumba

2008-04-08 @ 09:54:44
Postat av: Elin Navas låt

Haha, jag ser ut som största tjockisen.. jag tränar nå fruuktansvärt mycket!

2008-04-08 @ 10:27:42
Postat av: Timon

Man ser resultat!

MVH Timon

2008-04-08 @ 12:17:25
Postat av: Anonym

Vad är det för top du har? älskar korsetter!

2008-04-08 @ 22:54:34
Postat av: SemraDedic

korsetten är även den från ginatricot, jag köpte den i julas och gjorde världens kap, fick den för 3 guldtior :-)

2008-04-09 @ 13:17:51
URL: http://semradedic.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0