Tjena, Hallå bloggen!



Jag var tvungen att ta kort på min nya fina, STORA, svarta ROS-ring och mina trasiga jeans, gud vet hur gamla de är men de är ihoplappade och intagna på sidan, vilket gjordes under helgen BY ME. OCH nu är det fritt fram för de att stiga ut i världen på nya äventyr.

image421

Idag har det varit fullt upp, jobbade till 15.00

Sen en vända till stan där jag köpte ett par nya fotbollsdojor till syster och hon blev veryGLAD, hon skämdes när sif.s alldeles särskilda (enligt Ajla) Johan Bergström kom fram och fråga om hon ville ha hjälp, haha! Börjar bli stor den där tjejen :-)


Jag handlade lite grejer på kicks och nu ska jag ut och jogga lite...


Kommentarer
Postat av: !

slitna jeans är ju ganska ute, eller har du läst att de är inne i FRIDA hah!?

2008-04-29 @ 15:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0