träningsdag.com

Nu skriver jag, hoppas att du är nöjd


idag blev det träning med endast mig själv, Frida luuke banga den skitungen... de har ju mycket i skolan nu de där tjejerna..

ÖNSKAR ALLA LYCKA TILL MED PROJEKTARBETESREDOVININGEN


image411


imorse blev det spatsertur, när jag kom hem efter jobbet joggades det ute i trebo efter det blev det träningspass på jernvallen, och efter det promenad, inte illa gjort av mig, kommer däremot inte kunna röra på kroppen imorgon... men det är smällen man får ta!


Slagga för min del nu, imorgon börjar jag inte 08.00 därför ska jag sova uuuuuuuuuut


Kommentarer
Postat av: Fripp

hurt unge :) duktigt tränat av dig :) tack, redovisningen gick super :) vad sägs som en springrunda eller lånpromenad någon dag? :)

2008-04-23 @ 15:31:00
URL: http://fridaluuke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0