Därför är jag kär i Alexander Wang





Alexander Wangs höstkollektion är så jävla snygg, jag skulle vekligen vilja ha alla de där kläderna i min garderob. Det är liksom svart, rockigt men ändå avslappnat lite manligt men ändå så kvinnligt, kan liksom inte bli bättre än så där. HEEELT PERFEKT


Idag var vi i Gävle och Valbo, jag hittade lite bas grejer men ingen symaskin och nästan ingen iPod. Eller jo kirrade en iPod ändå till slut, och nu undrar ni säkert hur? Jo jag behövde en schyst iPod eller mp3 som skulle vara behändig när jag är ute och utforskar naturen i Trebo med mina joggingskor. Ida berättade att hon hade en iPod shuffle som bara låg hemma och skräpa som hon inte alls använde och att jag kunde köpa den för endast 10 stycken 20 lappar, snällt va?


Och imorgon var det tänkt att vi skulle åka in till UPPSALA, men eftersom jag är odugligast på att planera saker och ting och skjuter upp göromål hela jävla tiden måste jag fixa ALLT det imorgon, annars är jag så körd. Därför blir det ingen Uppsala för mig utan istället banken, biblioteket och SGA.

Men imorgon kväll ska vi åka in till Gävle och skåda en fantastisk sport som heter fotboll.


Sov gott mina kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0