I don't know who invented high heels, but all women owe him a lot


Här är skon som kommer förhoppningsvis vara min brukbaraste i höst, det är nämligen så att dessa fabulösa finns på DINSKO, och de säljer som smör i solsken. Vilket är lite tråkigt, ALLA VILL JU STROSA OMKRING I DESSA I HÖST/VINTER.
SÅ FÖR att just jag ska kunna få gå omkring med fabulösa i höst, var jag tvungen att specialbeställa mina specifika hos den bästa chefen suzzi, det är tur att man har henne. Så på torsdag ska vi in till Gävle och få i oss, god mat, och den goda maten består av sushi, VAD ANNARS?

Sen ska vi förbi Valbo för att jag då ska kunna bli herre över dessa fabulösa.


Tjing så länge


Kommentarer
Postat av: hannah

ååååh det var SÅ nära att jag köpte dom, ångrar att jag inte slog till! :))

2008-08-20 @ 14:27:41
URL: http://hannaholsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0