You and I took too much energy


Idag på jobbet, eller ja det blir igår, läste jag i expressen att FBI vill förhöra Mary-Kate Olsen om Heath Ledgers död, men att hon vägrar gå med på nått förhör om hon inte från immunitet mot åtal. Tydligen var Heath och M-K goda vänner och hon ska tydligen veta en hel del om hans drogvanor bla bla blaa osv..

Men det skumma är att Diane Lee Wolozin som är hans massör typ hittade skådespelaren Heath Ledger död i sin säng, men då ringer hon inte larmnumret utan till Mary-Kate Olsen och M-K skickar sina livvakter till Heaths lägenhet istället för att ringa polis OSV. Lite läskigt och skumt hela händelsen och vad är det för jävla relation hon haft med Heath Ledger, mer än vänner? Vem vet?


Nu när jag väl talar om den ena Olsen halvan tänkte jag väva in den andra kärnan Ashley.

Nu är deras biografi ute och jag skulle jätte mycket, med nöje vilja ha den. Antar att den kommer att innehålla en massa intressant, dessutom är det fina omslag. Kul att läsa om deras liv och se lite mer orienterat vad de inspireras av OSV,  så en kopia ska man väl kunna fånga till sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0