ACNE OCH HARLEQUIN


Sthlm vill jag undersöka ganska så snart. Måste till Beyond Retro för att fynda några plagg och kanske en fin klänning till december månadens festligheter. Jag har kanske hittat världens finaste klänningar från ACNE som skulle vara de ultimata. Och när jag säger att de är ultimata så är dom också det. 5000:- styck. Tyvärr är jag bara budget Semra för tillfället.


Därför fick jag tänka om lite, jag har gjort en liten skiss på vad det är jag söker. Och det är något i Harlequin anda, någon glammig schackspels klänning i färgglada nyanser. Finns så mycket i STHLM, ska verkligen försöka söka mig till vartenda litet vrå. Men det känns som att man måste ha något hum om vad det är man är ute efter annars vet man inte vad man försöker hitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0