– Klättra Semra


Fotografen Fredrik
is crazy, om någon vecka ska han få mig att klättra i högklackat. Vilket jag gick med på helt och hållet, men nu i efter hand när jag tänker efter förstår jag verkligen vad jag gett mig in på. Och det sjuka är att jag var helt exalterad när han berättade om sina fenomenala idéer under en lunch här för någon dag sedan. Vi får väl se hur det slutar, inte på sjukhuset får jag väl hoppas.

Annars blir det en ganska så lugn helg, typ bio är det enda underhållande som kommer att ske (om ens det) och att Frida våran älskvärda vän fyller år, men det ville hon inte fira.

MEN PÅ onsdag är det Millencolin och jag antar att vi ska styra nått party då!

later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0